-So green 💚

【古辉】卧底公寓🌝

        西皮:井进贤x程滔🌝🌝

         电灯泡?!:叶sir💡


                            前言(论叶sir的自我独白)

  "唉……我真喺好后悔,当初一定喺我盲咗眼。点解要同果两个衰仔同住,依家两个衰仔系埋一齐啦,我日日放工返来做电灯胆,我真喺好后悔,最衰没后悔药唉……

      有时候他们耍下花枪,OK!但系依两个衰仔日日三更半夜唔睡,仲话有"case"要搞,唉……真系顶唔顺啦!


       "开了一个新坑,开始努力写文,希望有人喜欢"

评论(5)

热度(23)

  1. 共1人收藏了此文字
只展示最近三个月数据