-So green 💚

【古辉】卧底公寓日常(一)上

    井进贤x程滔🌝🌝🌝🌝

     师父&电灯泡💡:叶sir

    

                   [论井sir吃什么💊?!]

              叶sir和程滔正在警局的天台

程滔:师父!挺利索的!

叶sir:梗系啦!我警察来噶!

程滔:嗯……

叶sir:你真喺有意思,有咩嘢唔可以在offices讲,点解要上天台讲,搞都好似卧底咁!无间道啊?

程滔:呃…师父!我今早见到阿井唔如拎佐瓶咩药出来吃,所以…我想…

叶sir:所以…我地上来晒咗咁耐,就系咁!

程滔:师父啊~帮我

叶sir:我点帮你?

程滔:你帮我去问佢,点解要吃药

叶sir:你自己点解唔去问佢

程滔:师父啊!你想我点问佢?问:井进贤!你点解要吃药,是唔是唔得啊?咁啊?师父你是唔是要我死啫!

叶sir:点解唔得?

程滔:师父啊!我系你徒弟来噶!

叶sir:怕咗你地啊!我帮你…




"师父!点解我地唔系卧底,依篇文叫"卧底公寓"(程滔)

"佢钟意咯"(叶sir)

评论(3)

热度(12)